sábado, 19 de julio de 2008

els meus germans

Lemi

Aquest és el Lemi. El meu germà gran. Té 23 anys juguem a play i parlem molt,
i és àrbitre de futbol.També estudia a la universitat.
M'agrada el meu germà gran perquè em porta al futbol els dissabtes i es amable amb mi.

Hazael

Aquet és l'Hazael i te 10 anys més que jo així té 19 anys. És el segon més gran i ell ja viu amb la seva novia en un altre lloc però a vegades ve a casa.

El Hazael li agrada el basquet, la moda i el cinema. M'agrada el meu germà perquè cuina bé i fa batuts de xocolata.

Jan Pol

El últim no el conec perquè encara no ha nascut el portaré 10 anys i es dirà Jan Pol.El coneixeré a finals de novembre.

Es mou molt i jo le parlo. Serà el meu germà petit.



11 comentarios:

Waipu Carolina dijo...

Qué bellos tus hermanos, que a la vez son mis hijitos, jaaaaaa
Te quiero!

Mariaisabel dijo...

Quin post més bonic has fet!
Que macos son els teus germans i quina sort tens de tenir-los. Jo no he tingut germans i sempre els he trobat a faltar.
Quina il-lusió amb el petit Jan Pol oi?
Us estimo als quatre!
L'àvia

Rita ♫ dijo...

Hola Joan Jordi.
Me encantan tu post
Ya iré a conocer a Jan Pol.
Te escribiré para que me ayudes a escogerle un regalito, vale?
Besos

Anónimo dijo...

Quina família més maca !!!!!!
Quina sort, Joan Jordi de tenir aquests germans !!!!
La il·lusió amb la que deus esperar el germanet Jan Pol... indescriptible.

Et felicito amb tot el meu afecte per estimar tant els teus germans i la teva família.

Una abraçada.

Anónimo dijo...

Hola sóc el Tiet i els germanets van creixent, al Jan Pol l'haurem d'ensenyar ràpid a portar els karts i així també s'apuntarà quan anem.

Fins aviat ...

Anónimo dijo...

Jo estic molt orgullosa dels meus nebots. Ara en tinc 3 però ben aviat en seran 4. Només sé dir coses bones d'ells i no acabaria mai. Un post molt bonic

Anónimo dijo...

Què adorable :)

Waiting for Godot dijo...

PRECIOSO! QUE BONITO ES EL AMOR DE HERMANOS :)

Una dijo...

Tens uns pares i uns germans molt macos,segurament que el petit pot sentir-te malgrat que no hagi nascut encara, ho sentent tot aixì que estarà ben content d´arribar a una casa de bona gent com a vosaltres.Un petò.

Anónimo dijo...

me gusto mucho tu blog

Anónimo dijo...

Hola Joan Jordi que tal ?
Que esta molt divertit el que has ficat sobretot els videos.
Esperu que t´hagi agradat la película de high school musical3. Adéu per cert sóc la Núria.