domingo, 25 de enero de 2009

Un dia de Reis molt bonic

El dia de reis es molt esperat en Catalunya
Tots els nens i grans van a la cavalcada.
Aquest any ha estat molt bonic perquè han vingut des de Veneçuela a visitar-nos.
Ells no havien vist mai una cavalcada.
Els meus germans i jo en ensenyat als meus cosins veneçolanes i tieta aquesta tradició.
A la nit hen menjat tortell de Reis i a mi m'ha tocat ser el rei, ja que era el més petit de tots...bé, ara està el meu germà Jan Pol, però ell encara es massa petit






¿Fan dia de Reis a la teva ciutat o país?

3 comentarios:

Waipu Carolina dijo...

Qué bien que lo pasamos este día.
Todos aquí junticos, jugando y divirtiendonos.
En Caracas este día no se celebra, allí la tradición es el Niño Jesús que llega el día 24.
Un besito

Anónimo dijo...

Holaaa Joan Jordi!!!
Que bonitas las fotos!!
Si, efectivament en Caracas no celebramos ese día. Me han contado que hay países de América Latina en donde la tradición española si fue más arraigada y lo celebran. Por ejemplo México!
Un abrazoooo
Larissa

Anónimo dijo...

Jo aquest any, per motius varis, no vaig celebrar els reis però, és un dia que m'agrada molt i espero celebrar-ho en un altre ocasió.
Fins aviat
tieta