martes, 11 de septiembre de 2007

El circuit de fórmula 1



El meu primer post avui 11 de setembre ( diada de Catalunya)
Parlaré del circuit de F1 com tu veus.

Soc de Ferrari, no soc l' únic, però hi ha pocs aquí a Tarragona. Jo amb unes fitxes de colors faig circuits de Catalunya i de tot el món.


La fórmula 1 es un esport molt dur i difícil.


Ayrton Senna era un pilot de Ferrari Brasiler que es va morir en un accident en l'any 1994 en Sant Marino, Itàlia. Hi havia guanyat 41 competicions.

Els circuits més famosos son:
Suzuca,Monza ,Indianapolis,Catalunya ( Montmeló),Interlagos,Monte Carlo...

Els meus pilots preferits són: Felipe Massa, Kimi Raikkonem,Lewis hamilton.

Les banderes:
NEGRE: Un pilot es té que retirar de seguida.
VERDA: Final del perill, pots adelantar.
VERMELLA: Es para la prova
GROGA: Un xoc, no pots adelantar.
BLAVA: Deixar adelantar al que tens darrera.
VERMELLA I GROGA :La pista esta relliscosa.

Les fotos són: Jo amb un cotxe de Karting de Ferrari
Després una foto de una cursa i els dos Ferraries
Un altre de el circuit de Montmeló en Catalunya i la nostra senyera ( bandera)

25 comentarios:

Joan Jordi dijo...

quin post mes original, molt ben fet per un nen de 9 anys. Segueis així Joan Jordi

Joan Jordi dijo...

El priemr comentari es del meu germà gran que es diu Lemi

Waipu Carolina dijo...

Joan Jordi,
Hoy la pasamos muy bien haciendo juntos este blog.
Me gustaron mucho las fotos que escogiste, los colores y los textos.
Mucha suerte y espero sigas creando más posts.

un beso

Anónimo dijo...

Hola, Joan Jordi. Sea bienvenido a la blogosfera, cuente siempre con mis comentarios pues también soy un deportista y adoro f1 y fútbol, también. Su post está muy bueno y es una verdadera aula de formula 1. Parabéns!

Recursos para tu blog - Ferip - dijo...

Hola Hermoso!!!!!!

Felicitaciones por tu blog! Seguramente será interesante poder volcar en una página tus inquietudes e intereses, además de darnos la posibilidad de conocerte.

Yo soy maestra de niños de 7 años, me gusta mi profesión y amo a mis alumnitos.
Ojalá estemos en contacto!

Un fuerte abrazo....y me "contó un pajarito" que sos admirador de Messi.
Es cierto????


Un abrazo, amiguito! :))))Besos a Caro y a Joan mayor!

Waiting for Godot dijo...

Hola!
Estoy feliz de saber que tienes un blog y que pronto nos conoceremos. Un abrazote. :)

Waipu Joan dijo...

hola super blocaire!
espero que ens expliquis moltes coses xules en aquest bloc.
Que tinguis un feliç primer dia de col.le!

Adán dijo...

Buenas! pasaba por aqui, ya que leo siempre el blog de Adrián Vallés. Da gusto leer a un niño de 9 años expresarse así y con tanto interés por un deporte de esta índole.
Me has recordado a mi hermano pequeño en tu ilusión, te apoyo en que sigas adelante con todo lo que te propongas, y enhorabuena porque este blog deja por tierra a muchos otros.

Encantado de haber leido estas lineas ;)

PD.- ¿Cómo es que no tienes a Alonso entre tus corredores preferidos? es simple curiosidad :)

noelia dijo...

Molt bones SUPER,
M'ha agradat molt veure el teu escrit.Ho has fet molt bé. Recordo el dia de la foto i com ens ho vam passar.
Una abraçada i ja espero el pròxim escrit teu.

noelia dijo...

Tinc una pregunta a fer: Quants circuits hi ha actualment? En quin any està previst que es faci a València? Moltes gràcies

Waipu Carolina dijo...

Hola Joan Jordi!!
M'agradat molt aquest bloc...
Un dia tendriem que quedar per córrer...
DeW!!

soc el Carlos López

Anónimo dijo...

el 2008 tieta

Anónimo dijo...

bon bloc

Joan Jordi dijo...

Noelia,

Hi ha 30 circuits de formula 1
I es farà
a Valencia 2008
Adeu

Anónimo dijo...

Hola,
Molt maco el teu blog i et felicito! boniques fotos

Anónimo dijo...

Moltes gràcies per la informació

Mariaisabel dijo...

Hola tresor, fins avui no he pogut llegir el teu blog, ja que no estava a casa.
M'ha agradat molt els comentaris que has fet al meu blog.
Endavant Joan Jordi, escriu força, ja saps que l'àvia sempre llegirà tot el que posis.
T'estimo molt. Petonets.

Waipu Joan dijo...

Joan Jordi,

Tu, com a Ferrarista 100%, que penses de la sanció econòmica a Mc Laren?
(espero resposta)

Anónimo dijo...

Molt maco el Blog ... a veure quan tornem al karting i fem més fotos per posar-les al web.

Lucía dijo...

Hazme un favor... Habla en castellano, que yo soy de Cádiz y no entiendo.

Anónimo dijo...

HOLA!
Por fin pude venir...
COn un poco de ayuda de mi mamá, pude entender lo que escribiste, porque yo solo hablo castellano!!!

Vendré seguido a leer todos tus posts...en cualquier escribiré alguno yo también.

Un beso desde Buenos Aires
Pequeña

Joan Jordi dijo...

Hola lucía, mis padres van a poner un traductor ya que me visitan mis primos de Venezuela y otros amigos.
Pero mi idioma es catalán por eso escribo en ella.
Es que en Cataluña se habla catalán.
Adios

Recursos para tu blog - Ferip - dijo...

Adelante campeón!!!!!!!!!!!!!

Andreia dijo...

¡Hola, Joan Jordi!

Estarás contento por el resultado de la Fórmula 1, no? A mi también me gusta Ferrari, por motivos obvios, ya que tenemos ahí un brasileño. Se ha quedado lejos de llevarse el mundial, pero me alegro igualmente por Raikkonen, ya le tocaba.

Un abrazo! ;-)

Anónimo dijo...

Hola soy Cristina y me gustaría que visitases mi blog lo encontraras en cosas de Lucía, en el apartado mis blogs favoritos. El mio se llama el mundo de Cristina