lunes, 24 de septiembre de 2007

T'agraden els zuecos ( esclops)

Holanda nº 1





He estat a Holanda i he anat a un lloc on feien "zuecos" ( són unes sabates de fusta tradicionals).
M'agraden molt i són força còmodes. Em volia comprar un parell però eren cars,quina pena els zuecos eren de fusta i he vist com els feien, molt ràpid.


Es podia comprar un" zuecos" de fusta sense pintar i llavors un mateix els
podia decorar.
Alguna vegada has utilitzat zuecos?
T'agraden?


El poble en que estava la fàbrica de zuecos es deia Zannse Schans i estava aprop de Amterdam, hem anat en tren.
Waiting ens ha dit com agafar el tren.
També he pujat al molí d'oli i he assaborit els formatges

23 comentarios:

Waiting for Godot dijo...

Hola Joan Jordi!!! Qué bonitas fotos, qué bonito Post. Estoy contenta que te hayas llevado muy bonitos recuerdos de este lado de Europa. A mi me ha encantado conocerte y saber que eres un chico tan especial, bello e inteligente. Muchos besotes. :)

Waipu Joan dijo...

hola joan jordi!
quin post més xulo has fet!!!!
Espero que el viatge a Amsterdam t'hagi agradat molt i ho hagis passat genial!
Jo he disfrutat moltíssim i vaig riure molt quan et volies comprar els esclops a Zansee Schan!
Què és el que t'ha agradat més d'Holanda?

Waipu Carolina dijo...

hola mi niño!! ya sé que te encantaron esos suecos y para la próxima seguro te los podrás comprar!! jaaaa
Muy lindo el colorido, cada día aprendes más!
Y esperaremos que expliques más cosas de Holanda!!
te adoro

Anónimo dijo...

Si m'agraden molt els Suecos. De petita m'em vaig disfrassar d'holandesa.
adeu

Anónimo dijo...

Me gustan y tengo unos.
Más bien "unas" gallegas.
En Galicia se les llama zuecos (zocos) a los que son como los holandeses y zuecas (zocas)a los que son como botines. La suela es de madera y el resto de cuero.

Anónimo dijo...

Quan vaig anar a holanda també en vaig provar i són força còmodes. Però jo tampoc me'n vaig comprar cap

qaesar dijo...

Joan Jordi, muy pronto te metes tú en esto de la blogosfera... Te animo a que te vayas haciendo un hacker 'bueno' para hacerles putadetas a los poderosos. Así nos hechas una mano. Además, será una mano inocente

Besos

Anónimo dijo...

Què bonic i que maco!
Ets un nen molt intel.ligent. Espero més escrits.

Joan Jordi dijo...

El museu de Amsterdam papa!

taga dijo...

Hola Joan Jordi, soc la Núria.
M'ha fet molta il.lusió veure aquestes fotos perquè jo també hi he estat a Zamsee fa uns anys. Vem estar al mateix molí dels esclops i tenim una foto les meves germanes i jo a dins del "sueco" com tu i la teva mare. També vem estar a un altre molí que feien mostassa i vem pujar a dalt per veure la vista, és tot tant pla, ple de canals i molins...Quan vem anar-hi dormiem en una barca i feiem excursions amb bicicleta, va ser molt xulo!
Fins demà , ens veiem al cole

Anónimo dijo...

Hola Joan Jordi!
Ja veig que t'ha agradat molt Holanda i que t'ho has passat genial.
Moltes felicitats pel teu blogg!És molt original i m'ha agradat moltíííííííííssim!
Aviam quan quedem per jugar a fútbol que fa temps que no ens veiem.
Petonets.

Rosa dijo...

Me alegro de saber que lo pasate tan bien y conociste cosas tan interesantes. ¿ verdad que viajar es lo mejor??? Un beso

Anónimo dijo...

Felicitats en anar en Holanda!!
Espero que t'ho agis passat bé...
:)
Carlos

Waiting for Godot dijo...

Hola Joan Jordi: David está bien, te manda muchos saludos, el paraguas lo tuve que botar a la basura porque no sirvió sino para el paseo y casi que se quería ir volando ;) Muchos besos mi niño.

Recursos para tu blog - Ferip - dijo...

Holalá!!!!!
Acá aterrizando desde Buenos Aires!
Pero qué lindos zuecos! Aunque más lino sos vos! :)

Te felicito por tu blog.
Ya sabés que estás cordialmente invitado al mío.

Te dejo un saludo y qué bueno que hayas disfrutado de este viaje.
Chausssssssss!

Mariaisabel dijo...

Hola tresor, estic molt contenta de que t'ho hagis passat tan bé en el teu viatge.
Jo també conec Holanda, suposo que el teu papa t'ho haurà dit, que varem anar plegats, amb l'avi.
Tinc ganes de veure't i m'ho expliques tot eh?
Petons, t'estimo.
L'àvia

Jobove - Reus dijo...

hola Joan Jordi, naltros som de Reus, quins esclops més xulos !!!!

Waiting for Godot dijo...

HOLA!!! No no he botado el paraguas, el se botó solito :) Besotes.

Quim Amorós Le-Roux dijo...

Joan Jordi, et felicito pel bloc tant maco que tens.
Si el meu fill Pol que té 8 anys s'anima a fer-ne un potser et demanarà consell i ajuda.
nosaltres vam estar a Holanda fa 2 anys, vam anar amb la caravana, i Amsterdam ens va agradar molt. Encara que al Pol i al Jordi el que els hi va agradar més va ésser el parc d'atraccions de Efftelin, vas anar-hi?
i el camping que vam anar a Amsterdam hi havien cavalls, i el Pol els anava a acaronar cada dia.
Vinga Joan Jordi una abraçada.

Quim Amorós Le-Roux dijo...

Joan Jordi, m'oblidava, ja que t’agraden els ferari.
Aquest estiu hem anat a Italia i hem estat a Marinello, la ciutat on es fabriquen els ferrari de la F1, i vam anar al museu Ferrari, vam veure els F1 amb els que van quedar campions del mon Ayrton Senna, Nikki Lauda, Shumacher, i molts cotxes més.
Tenim moltes fotos si vols et puc enviar alguna.

Joan Jordi dijo...

yolanda vols anar al diumenge a jugar a futbol??

Anónimo dijo...

Sí, m'agraden molt!

Marc Piña dijo...

Hola Joan Jordi!
Et vull fer una pregunta...
On podria trovar un lloc per comprar un parell d'esclops de fusta a Barcelona? coneixes algun lloc?